Friday, January 8, 2016

Blue flowers

I really like cards with a background made with a cover plate. Unfortunately most cover plates are bigger that our usual card size in the Netherlands. But it still fits in an common envelope, so I gave it a try. I've got one cover plate with hexagons from Papertrey Ink and I used it in combination with the PTI stamp set 'Morning by Morning'. I stamped the flowers with blue ink which gives a fresh look. I splashed some ink on the base card. The sentiment is from Papertrey too.


Enjoy your weekend!

19 comments:

  1. Mooi ! Heel bijzonder !
    Fijn weekend !

    ReplyDelete
  2. Ja heel leuk zo een wit op wit raster! Mooie frisse kleuren er ook bij. Ik snap alleen de twee blauwe cirkels niet zo in de stempel? Zijn dit de bloemen van bovenaf gezien? Ik vind ze vaag hihi, de andere drie bloemetjes vind ik wel mooi. ;-) Fijn weekend!

    ReplyDelete
  3. Super, Gerdine! Leuk dat je nu deze stempelset weer eens gebruikt hebt.

    ReplyDelete
  4. Mooi, een witte achtergrond met de witte hexagons erop. En dan die stempels erbij, ze steken prachtig af!! Mooi!
    Gezellig weekend!

    ReplyDelete
  5. Oe, gaaf! Heel mooi contrast tussen geometrisch/wit & organisch/kleur!

    ReplyDelete
  6. Prachtig kaartje, leuk dat witte raster!!

    ReplyDelete
  7. Gaaf die template en wat een mooie kleuren!!!

    Groeten van Femminde

    ReplyDelete
  8. Klopt wat je schrijft over die maten. Die stansen zijn eigenlijk te groot. Maar desalniettemin, prachtige kaart! Kan dus best, een iets groter formaat. Spettertjes staan mooi en de bloemen ook.

    ReplyDelete
  9. Ohhh Gerdine! Wat een beauty; veel wit doet het erg goed als achtergrond. Deze hexagon achtergrond is super; mooi met die spetters op je basiskaart. En die bloemen; zucht.... Ja PTI; ik ben ook fan van dit merk:)
    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  10. Wauw...wat is dit een prachtige kaart geworden, Gerdine. En wat zorgen de bloemen voor een mooi contrast. Schitterend gedaan zo!

    ReplyDelete
  11. Mooie opbouw, Gerdine, de bloemen komen prachtig uit tegen die coverplate.

    ReplyDelete
  12. Heel leuk en ik ben ook fan van de spatjes :)

    ReplyDelete
  13. Heel mooi! die bloemen komen zo mooi uit.
    Groetjes
    Ilse

    ReplyDelete
  14. Prachtige kleuren en een hele stijlvolle kaart!

    ReplyDelete
  15. Heel mooi, zo prachtig wit met de korenblauwe bloemen!

    Toevallig had ik deze cover plate gisteren ook nog in mijn handen toen ik een andere stans uit mijn bak met dies wilde pakken. Toen dacht ik nog, dat ik daar gauw weer eens iets mee moet maken (-:

    ReplyDelete
  16. Ik ben een beetje aan het rondhupsen in blogland en ben zo op je blog terecht gekomen.
    Je kaartjes zijn heel leuk ! Je hebt er een volger bij !
    Groetjes
    Margo

    ReplyDelete
  17. Heel mooi kaartje. Ik had hem al even gezien, maar geen tijd voor een reactie, nu toch even. Het is net of de bloemen tegen het raster aan groeien. Leuk bedacht!
    GerJanne

    ReplyDelete
  18. HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!
    Ik wens jou een heel leuke, gezellige en feestelijke dag!
    Lieve groet,
    Judith
    PS: Post komt nog, helaas was je cadeautje niet op tijd )-: Even geduld nog

    ReplyDelete
  19. Deze vind ik dan zo mooi. Prachtig die kleurencombi en die stempel, waaw.

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it!