Saturday, January 2, 2016

Hello January

The year has started beautifully with lots of sunshine which gives me energy to start at school next Monday. I really love the Christmas break, but going back to 'regular' life is good also. Today I will do my preparations for next week's lessons and in between tasks I hope to create a card as well. In the last few days I cleaned my craft room and decluttered it (which was really necessary...) and I made some cards as well.
Today one of the birthday cards I created. I used some Studio Calico papers, a leaves die from Maggie Holmes and a birthday set by PTI.





Have a lovely weekend and thanks for coming by!

13 comments:

  1. Mooi gedaan, Gerdine! leuk hoe je het papier bij de cirkel een kwartslag gedraaid hebt, waardoor het net even anders toont.

    ReplyDelete
  2. Erg leuke kaart, Gerdine. En wat een mooie kleurencombi is dit.
    Jij ook een gelukkig, gezond en creatief jaar gewenst!

    ReplyDelete
  3. Opgeruimd het nieuwe jaar in, lekker! Mooi kaartje laat je zien, leuke papiertjes! De beste wensen voor 2016 en een fijn weekend!

    ReplyDelete
  4. Hoi Gerdine,
    Ik heb eigenlijk nooit kerstvakantie. In de zorg bij ons hebben we de regel dat de laatste 2 weken van december geen vakantie opgenomen mag worden. Van school ben ik wel vrij, natuurlijk.
    Bijna geen freubeltijd gehad, door alle feestdagen verjaardag, logeerpartijtjes en werkdagen....dus het gewone ritme is ook weer lekker.
    Je kaartje is heel mooi! Ik hou hier van!
    Groetjes,
    GerJanne

    ReplyDelete
  5. Wat een enig kaartje Gerdine, een mooi eerste kaartje voor 2016!!

    ReplyDelete
  6. Heerlijk hè, kerstvakantie! Ik heb eerlijk gezegd nog helemaal niets aan school gedaan. Dinsdag pas weer ;) Vind je kaartje helemaal super. Vooral de onderkant vind ik gaaf. Mooi papier ook. O ja, natuurlijk nog de beste wensen voor 2016!

    ReplyDelete
  7. Hele mooie kaart Gerdine ! Prachtig ontwerp ! Mijn beste wensen voor het Nieuwe Jaar! Groetjes, Gina

    ReplyDelete
  8. Gave kaart zeg, heel mooi! Ik heb zelf vorige week ook mijn hobbyspullen weer eens uitgemest en opgeruimd. Heerlijk gevoel geeft dat :). Groetjes!

    ReplyDelete
  9. Leuk eerste kaartje van het nieuwe jaar!
    Hier alles nog tot en met woensdag (drie koningen) in feestelijke stemming en sferen. Daarna weer back to normal!!!

    ReplyDelete
  10. Wat maak je toch altijd leuke kaartjes.. Deze is ook super!
    Groetjes, Yvonne

    ReplyDelete
  11. Wat een prachtige warme kaart!!

    ReplyDelete
  12. Wat een prachtige kaart om in 2016 mee te starten; en ook leuk da tje allerlei merken combineert. Gaat prima hé!
    Ja alles wordt weer wat normaler; op het weer na. Dat is hier echt belabberd. Vandaag kon je hier op straat schaatsen :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it!