Tuesday, January 15, 2013

Homespun Hearts

In my previous post I told you I got my order with the MFT's Homespun Hearts. I ordered the heart stamps, the heart dies and hearts border die. This weekend I made a card and I'm very satisfied with the result. In special the border die is a great addition to my craft stock. I used the papers of MME Nostalgia.

 
 
 
 



Unfortunately I have to wait a bit before a can do more with this set. First of all I have to finish the tests before crafting... One week to go!

Thanks to the snow I didn't have any difficulty with taking pictures today. A perfect light tent! It is so bright inside although there is no sunshine at the moment. I was so glad I didn't have any problems this morning to travel to school. We were right on time and we  drove only an extra 15 minutes over 50 km. However, some of my students were less fortunate....

By the way, I usually upload pictures to my blog directly from my laptop. But it looks like it isn't possible anymore. Do you know why it is or do I have to thick a box somewhere? Now, I have to upload the photos first to picasaweb. A bit time consuming, isn't it?

Enjoy your day. I'm in a hurry to my studybooks! Thanks for coming by.

20 comments:

  1. Vind je kaart echt te gek Gerdine!! Wauw!
    Heb zelf tot nu toe geen last met up loaden, vervelend!
    Succes met je laatste weekje, gaat je lukken!!

    ReplyDelete
  2. Geweldig mooi kaartje, en wat een leuke tekst!!

    ReplyDelete
  3. Gaaf hoor! Ik vind die randen erg leuk gedaan, Gerdine.
    Ik hoor meer klachten over uploaden. De een lost het op door te werken via Google Chrome, de ander door de uploaden via de HTML keus op je blog. Ik werk zelf in Firefox en heb geen last.

    ReplyDelete
  4. Mooi hoor! Die hartjesborder is errug leuk inderdaad! Ik werk zelf in Chrome, en daar geen problemen tot nu toe..

    Succes met je studie!

    Groetjes,
    Marit

    ReplyDelete
  5. Wat heb je alle hartjes leuk verwerkt, mooi papier ook! Heel mooi geheel. Vervelens van je upload problemen, ik lees er meer over bij bloggers. Ik heb zelf al een poosje geen foto geüpload, dus heb helaas geen goede tip.

    ReplyDelete
  6. Wauw hij is erg mooi! En het upload probleem?! Ik herken het niet.

    ReplyDelete
  7. Leuke stempels & ponsen, mooie kaart geworden! En die hartjesrand is leuk!! :) Heb hetzelfde probleem met uploaden op laptop. Firefox = geen probleem! Succes met leren..

    ReplyDelete
  8. Ja die MFT rand-die wil ik ook :) Je hebt een heel eigen stijl en deze kaart vind ik ook enig. Mooie details; fris, vrolijk , mooi papier. Alles klopt; prachtig!Groetjes!

    ReplyDelete
  9. Ik blog via Chrome; geen problemen met uploaden.....

    ReplyDelete
  10. Prachtig, romantisch kaartje!! Op dit moment hebben er veel problemen met uploaden van foto's. Ik doe het nu via google chrome.

    Groetjes, Marijke

    ReplyDelete
  11. Schitterend kaartje Gerdine en ik ben ook voor de bijl gegaan voor de hartjes van MFT, ze zijn zooo leuk!
    Groetjes Mariken x

    ReplyDelete
  12. Wat een mooie kaart! En wat een geweldige spullen hebben ze toch bij MFT. Tot nu toe heb ik nog niets nieuws besteld, maar als ik nou jouw kaartje ook weer zie, denk ik dat het niet lang meer duurt voordat...
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  13. Oh, wat hou ik toch van je stijl! Dit kaartje is een toppertje hoor! Geweldig, die hartjes! En de stiksels... *zucht*

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  14. Mooie kaart weer, leuk die hartenbloemetjes. Studeer ze!

    ReplyDelete
  15. Wat een leuk kaartje, Gerdine, en wat mooie papiertjes heb je ervoor gebruikt. Helemaal top!

    ReplyDelete
  16. Superkaartje weer joh! Heel erg mooi!!

    ReplyDelete
  17. Je zet hier weer een mooie inspiratievolle creatie neer! Ja, MFT is ook een van mijn favorieten. Is geweldig werken met deze stansen. Ik vind het papier dat je voor deze kaart hebt gebruikt trouwens ook heel erg mooi. Groetjes Yolanda

    ReplyDelete
  18. Oh, je hebt de stansen al gebruikt, super mooi kaartje!!!

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it!